Paket (a)

I<3paket! JAPP det är så det ska vara! haha!

Idag fick jag mitt efterlängtade paket av min kära mor! I doo LOVE HER! Och det som va innuti kunde seriöst inte bli bättre:D Woho! HELLO SWEDEN liksom!
Jag är iaf tillbaka från min lilla tripp till postkontoret och biblioteket här i Weston. Gick super bra på postkontoret, och det va inte alls dyrt att skicka hem allt! :P Gick på 19.46$ alltså 136 kr! Inte så dyrt. Sen bar det av till biblioteket där jag fixade ett bibliotekskort och passade samtidigt på när jag va där att hyra 3 filmer :) Det blev Pirates of the Caribbean, Bruce den allsmäktige och Benjamin Button. Har sett 2 av dom, men Benjamin Button ska jag nog ta och kolla på nu :)

Sen när barnen kommer hem ska de få nått att äta och sen om de vill får de kolla på någon av filmerna. Hyrde dom för att det är lite barnfilmer. eller ja Bruce den allsmäktige iaf ^^ Juliet har en playdate idag också, så hennes kompis kommer med hem i bussen:) Mycket trevligt! Vette tusan om hon skulle äta här också, men det visar sig :)

Nej nu ska jag kolla film. PUSS


THE PAKET!


Här har vi Biblioteket i självaste Weston:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Johanna, Vad var det i paketet. Godis antar jag. Du får ändra på informationen där det står xxdagar kvar till USA. Du är ju där nu.

Ha det Pappa

2010-05-20 @ 01:45:51
Postat av: Johanna

japp det va godis, tempen, uvtejp och en ny fukt :) Haha, nää:p den räknar ner hur många dagar jag varit här :p äh, jag ska hitta på nått annat!

kram

2010-05-20 @ 05:35:39
URL: http://mchannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0