run run

Godermorgon allihoppa!
Just nu sitter jag nere i koket och alltsa pa vardfamiljens data :p Lite lustigt att skriva pa detta tangentbord.. For dom har ju inte grejjerna dar vi har dom. sa jag maste liksom stanna upp varje gang jag ska gora natt tecken :p

Jaja, nu pa morgonen gick det val sadar, alla va vi inte riktigt pa humor idag, vissa hade vaknat pa lite fel sida, men det gick bra efter ett tag:) Va ivag till skolan i tid idag iaf, sa vi slapp stressa! Me like. Holl tummarna for ocksa att bensinen skulle racka till skolan och till bensinstationen, 50 dollar for nastan full tank! Hur mycket ar de i svenska? ^^
I vilket fall som helst, sa postade jag ytterligare 2 brev idag! :) Nice, sen bar det av hemmat och pa med traningskladerna. Blev peppad bade av vadret och av att se grannen powerwalka pa gatan xD Sa det blev till att slanga in kladerna i torktummlaren och mina klader i tvatten och sen dra ut! Kanner mig grymt duktig. och nu ska jag banne mig skaffa gymkort pa The Edge ocksa.

Nej hurrni, nu ska jag glo film och ata nyttigheter sa att jag kan ga ut i solen nar den vill titta fram pa baksidan:)

<3


Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna,

Verkar skönt med solen och kanske lite värme. Dollarn står väl i ca 7 kr så full tank är 50x7=350 kr. Inte så farligt dyrt. Angående tangentbordet så kan du ändra till "svenskt" tangentbord genom att gå in på Control Panel och Clock, Language and Region och klicka på change keyboard or other input methods. Funkar bra och jag har gjort det på datorn på jobbet. Glöm inte att skifta tillbaka sen bara. Det kommer upp en liten ruta nere till höger vid klockan där det står "En" eller "SV".

Ha det/Pappa

2010-05-20 @ 16:24:34
Postat av: mamma

You Go Girl vad duktig du är!!! Själv var jag på yoga för 1a gången med Susdus idag, skönt:) Solar på balkongen just nu:) Hörs på chatten kanske senare ikväll. pusspuss mamma

2010-05-20 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0