tvätt tvätt tvätt ^^

Tjenis alla!
Nu har barnen varit i skolan i 2½ timme, och jag kom hem halv 9, för att fortsätta med denna oändliga tvätt jag har idag! Helt otroligt. Har tvättat sen ja, kvart över 7 kanske? helt otroligt. klockan är nu halv 11 ^^ Jaja, allt blir rent och fint iaf! Imorn tänkte jag göra storstädning i barnens rum, vilket innebär dammsugning av rummen..

Tänkte strax åka till Biblioteket igen och lämna tillbaka filmen jag hyrde och kanske låna 3 till? :) Låter som en grym ide tycker jag allt! Sen ska jag även ta mig 1 timmes promenad idag, och idag SKA jag göra situps! haha. Har varit super duktig annars med att göra armhövningar, lite biseps och triseps, utfall. ja lite basic liksom ;)
Efter min promenad iaf så väntar en GOOOD fruktsallad på mig, gjorde den lite tidigare idag. MM. Det är med banan, apelsin, vindruvor, persika, melon och jordgubbar! Gott va? (a)

Nej nu ska jag kila iväg! Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0