hahha!

Asså jag är ju helt otrolig! Nu har jag inte bloggat på 2 dagar igen^^
Men nu är det första gången typ på hela dagen jag kan sitta här.. Sat i bilen i seriöst nästan 7 timmar idag! inte okej. Körade fram och tillbaka hela dagen. In till NYC! Jag är ju bara för grym!
Iaf, IDAG är en STOR dag! För idag har,
1. Lilla jag namnsdag! Japp Elisabeth är det idag:)
2. HARRY POTTER sista filmen del 1 PREMIÄR! WIHO! den ska vi titta på imorn(a)
3. Jag har e överraskning till er, men ni kommer inte få reda på vad förens de är avklarat;)
Jaj, nyss iaf kom jag hem från mitt fredagsmys med Danne, Marie, Jennifer och Miguel! Haha, herrejösses va vi alla va trötta!
Nu ska jag iaf fixa mig för att sen gå och sova! Hoppas att jag får sova ut imorn.. Men de är väldigt tveksamt. Vet inte om jág måste vakna när barnen vaknar.. Humm, ett mysterium. Nej då.
Va mer finns de att säga mer än att jag MÅSTE hitta ett massage ställe! Min rygg tar död på mig! Jennifer fick massera mig nu innan vi åkte. Kan fan inte ens röra axeln, typ...
jaja, NU bedtime! Nite nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0