happy thanksgiving everyone

Jaha, och där va thanksgiving över! Haft en otroligt bra dag som började med frukost på starbucks med Jennifer! Ofcours!
Sen drog jag mig hemmåt och gjorde mig iordning för att efter ett tag gå ner och hjälpa min HM's mamma med "the stuffing", ni vet som man brukar ha i kalkonen!
Hon tyckte jag va grym faktiskt! Gillar henne. Sen kom även min HD's mamma som jag träffade för första gången idag, hon är så söt! Gillar henne.
Hon hade även med sig kalkonen och oj va god den va! Jag är fortfarande mätt och vi åt thanksgiving maten till lunch, så typ runt 2. Och nu är kl 20 i 8! ^^ Inte okej.
Men de va inte bara massa mat utan också 4 olika desserter på 7 pers! haha. De va tiramisu, cheescake, äppelpaj och nått annat:p Juste och massa kakor! :P hah!
Kan ni fatta att man äter allt detta!? Snacka nyss med jennifer, och hon ligger död i sängen efter all mat! Vilket jag också ska göra snart! För kl 9 är det faktiskt Grey's:)
Så nu funtar jag på om jag ska ta en dusch och se gå ner igen eller om jag ska gå ner ett tag nu och sen  gå upp och duscha innan jag bäddar ner mig i sängen framför Grey's med Te.. Tuff question. ;d
ps. bara 3 veckor och 1 dag kvar nu tills mami kommer :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0