PT..

Jaha, då har man testat på PT(för er som inte vet så är det förkortning för Personlig tränare)..
Snacka om att hon tog all jäkla kraft ur mig! Men nu vet jag vad jag ska göra för att gå ner mina kilo jag gått upp här under 7 månader, samt att hon gav mig tips på att börja träna 3 ggr i veckan igen + att jag tänker gå ut och springa några dagar, typ som imorn.:P
Sen gav hon mig bra tips på maten också! Underbart! Men haha! Under själva träningen, tror ni inte jag känner mig lite yr eller? JO! Men hon sa de då, att så kand e bli om man tränar första gången med en PT eller om man inte tränat på ett tag, som stämmer för min del då.. Hmm.. 3 veckor.. Eller ja jag har inte tagit tag i det sen min kära far va här. 1 gång lite hit och dit har det blivit. Men de ska ändras!
Nu iaf ska jag ner och sätta på all min äckliga tvätt! + att typ tvätta mina lakan idag kanske.. Eller så tar jag de imorn i samma veva som jag ska ta barnens.
Kanske ska äta lite också.. Lite hungrig va, redan tryckt i mig 3 frukter:P
hah, ska nog söka på nyttig mat på recept.nu eller tastline.se:p
Puss&kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0