21.50

Jaha, då va man hemma efter en skön dag på stan med tjejerna då!
Började som sagt med att jag mötte upp dom i Stamford mall. Fastnade självklart inne på forever^^ Inte okej när man inte kan shoppa! Blir galen! Jaj. Blev lunch på älskade subway också.
Sen drog vi vidare till Party City där vi glodde på halloween kostymer! JAG HAR HITTAT MIN! Så otroligt klockren kostym! :P haha.
Och vem träffar man där då? haha JO Joel's brosson typ! helt jäkla otippat! Så pinsamt! han gick förbi oss hela tiden och glodde! Inte okej. Ni vet, går förbi, småler lite! Gaah. Okej måste faktiskt erkänna, lite söt är han allt. Men iaf. PINSAMT!
Vilket lite fjortis jag låter som. Jaja, bjussar på den.. Efter att vi varit inne i 2 olika butiker fortsätter vi till Marshalls och glor. Jennifer kom ut med Snyggast skorna!
Innan vi åkte hem hyrde vi film och drog till Joel för att glo på den, inte mycket till film där när hans polare kom och störde oss^^ Så vi bestämde oss för att dra och käka och sen åka hem till Natta och glo klart. Mycket lugnare kan jag säga. :p
Nej nu ska jag sova. En dag imorn också vettni. Och vad jag hitta för kostym de får bli en suprise;)
Later!


Denna film blev det! haha oj va vi garva. Nej men de va faktiskt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0