fråga

Hej alla igen! hah, dålig uppdatering nu igen ^^ Jaja..
Fick en fråga här på bloggen för någon dag sen, tänkte att jag skulle svara på den:)
Svar: Kul att du läser den! Då blir jag glad! :) Jag bor ju 1 timme från NYC med tåg. Så det är inte alls farligt. Visst resan in kanske man inte njuter av så värst mycket. Men det är nära:) Jag har ju alla årstider och jag gillar de! Känns ju lite som att vara hemma i Sverige fast ändå inte. Och vi har det fortfarande lite varmt. Så jag trivs super bra. Men visst hade det varit ballt att bo i Kalifornien, hade man ju inte riktigt sagt nej till. Men Jag bor nog hellre här faktiskt..  :p
Hoppas att du fick ditt svar! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0