GO GO GO BULLDOGS!

Amen tjena allihoppa!
Nu är jag hemma igen, varit på Au Pair möte, då vi va borta vid Yale university och kollade på en american football game. Yale mot fordham, tror jag de va?
Så sjukt kul! Drog dit med Marie och Irem. Haha, oj va vi garva och hade oss på matchen.. Vi gick i halvlek och köpte oss varsin flagga också (a) tihi. Efter det drog vi tillbaka och sa hejdå innan vi drog till IKEA! ofcours.. Ett måste ju när man är därborta!
Gick runt och glodde lite innan vi gick till das Swedish food shop och plocka på oss massor, eller jag gjorde (a) Måste ju passa på, right!?
Sen gick vi upp och käkade mat, och självklart tog jag the swedish meatballs och almond cake! Mums säger jag bara!
Nu ska jag iaf dra hem till natta ett tag innan vi ska hem till Anders och glo på hunting in connecticut! A true story! Scary? Hum, tror de! :p kommer fan inte kunna somna ikväll! Inte efter den! ^^
jaja, får sätta på Twilight eller nått innan jag somnar:p
Nej nu måste jag kila! Kysss
Irem!
GO GO GO BULLDOGS!
Marie-Louise, Jag och Irem:)
+ Hallon/Blåbärssylt och Kaviar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0