Grey's kväll och 1 oktober?

Nyss hemkommen från ytterligare en Grey's kväll hos natta! Åååh det är så spännande! LÄngtar redan till nästa veckas avsnitt! (a)
Någon annan som kollar, som är lika nyfiken som mig inför nästa avsnitt? Eller vänta! De nya har väl kommit ut i Sverige va? Hah, har ingen koll längre!
Hur som haver. Så är det herrejösses 1 OKTOBER idag, i sverige hittills iaf. Här är ju bara kl 20 i 11 iofs! Men iaf.
Så detta betyder att nu är det bara 28 dagar kvar tills min älskade pappa, bröder och katarina kommer! Sen är det ytterligare bara 5 veckor kvar till min älskade mamma kommer! Åååh jag längtar så! :)
Nej nu ska jag faktiskt sova. Jobbdag imorn med, sen på lördag är det dags för bartenderkursen igen! Niice, sista gången och då är jag bartender! Får mitt certifikat då! :D WIIIHO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ääälskar Grey's !! Och nu har vi äntligen fått tv'n i ladan så att ifall jag slutar i tid på torsdag så kan vi ha Grey's kväll där !!!



Puss

2010-10-02 @ 23:50:46
URL: http://usaaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0