Bättre sent än aldrig

Jaha, men dålig uppdatering igen då ^^
Jaja, bättre sent än aldrig.. I helgen va vi ute och på Halloween partay! :D
Fredag:

I fredags blev jag off tidigt så då va det bara att göra sig iordning snabbs som fan för att natta och Sophie redan va klara.. Sen bar det av till Stamford och Joel, där vi hängde ett bra tag, spelade beerpong och ölspelet:p
Sedan bar det ut och till Hula Hanks! Fy satan va vi dansa, men de är väl ingen nyhet nu tror jag ;)
Tog över dansgolvet som vanligt:p
När de stängde skjutsade Alli hem oss till Joel igen, i 2 omgångar. Så jag Joel och Tone stannade kvar och drog oss till Subway istället för att handla mat och vänta där!
Kan säga att vi somna direkt nästan när vi kom tillbaka! haha, jag Tone och Sophie delade på en soffa, och satan va skönt jag sov! :P haha.. Inte ofta.
Jag kan säga såhär, bilder säger verkligen mer än 1000 ord! För alla bilder vi tog, alla är så sjuka! :p haha,
We know how to party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0