Lööördag

Samma som inna, bättre sent än aldrig;P hah!
Började med att vi, jag och jennifer, slet sönder min tröja som hade hål lite här och var:p haha!
Alli stog och filmade medans vi gjorde en lite teater av de;p hah.
Runt 1 drog jag Sophie och Tone till Party city och skulle handla det sista till våra kostymer.
Sen skjutsade jag och Sophie hem Tone inna vi drog hem till mig ett tag för att duscha och så. Vid halv 6 började jag jobba, skulle dock bara jobba till 9. Så det va inte så farligt:P
Hha, min unge är så söt, hon ville se på när jag gjorde mig iordning! Så fick sitta nere i vardagsrummet och sminka mig, och sen springa upp på mitt rum och sätta på mig min dräkt!
JUSTE! hah, jag va en PUMPA! Lovade ju att berätta de(a)
Vid halv 10 iaf kom min Hd hem och då drog jag till Tone för att hämta upp henne och Hanna innan vi drog till Tha party. TROR ni inte att Natta och Jennifer träffat 2 svenskar som vill driva med oss? JO!
Natta har också sagt att jag inte är så jätte smart, så mig kan dom få driva med!
Visste nu inte om att de va från självaste GÖTET!
Killarna frågar mig: Do you have polar bears in Sweden?
Jag tittar frågande på natta: Natta har vi de? :/ Eller nej?
Killarna+alla tjejerna börjar asgarva!
Efter detta fick vi reda på att de va från sveríge, ska då tillägga att jag hörde Jennifer snacka på svenska med någon kille i telefon^^

Men hannas kommentar va dock lika bra! hah
Hanna: Jaha så vad gör ni här? Är ni också Au Pairer?
Killarna är för övrigt typ 2 meter långa och biffiga!:p

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0