nästan

Nästan fan gråt kväll idag! Efter att jag slutat drog jag hem till natta och skulle hjälpa henne med hennes packning till Californinen och väskan hon ska skicka hem till Sverige! :( Man blir ju fan lite gråtfärdig.
Efter ett tag ringde anders och undra va fan vi gjorde! hah.
Så vid halv 9 mötte vi upp honom och Danne på starbucks för att inte göra de ledsna!
Så nu är jag precis hemkommen och ska strax lägga mig. En dag imorn också surrni! :p
Imorn blire gym på morgonen igen, sen hem och fixa massa i huset!
Måste ju vara rent och snyggt nästa vecka då PAPPA, BRÖDERNA OCH KATARINA KOMMER! :D
Woho!
Anders och natta har lika mysigt som vanligt;)
Danne:)
Jag frysa? Nej? absolut inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0