snor snor och mer snor!

haha nice info va? ;) Nej men det är sant. Snorar nått så fruktansvärt.. Men inte hindrar de mig från att jobba med mina söta ungar!
Hade tjejen hemma till 12 idag innan jag skjutsade henne till skolan, gick hur bra som helst. Sen åkte jag och fixade lite ärenden som ska skickas till 2 av mina bästa vänner som fyller år nu i veckan.
Sen blev det av att tanka, vilket behövdes! haha. 40 dollar i veckan om inte mer. Va sägs om de ni? ;) Stora bilar, dom drar gas ska jag tala om.
Mötte sedan upp Jennifer för en kaffe på dunkin dounats innan det bar av att hämta killen. Ojjojj ojj .
Sitter hemma nu, och städar lite. Snart karate sen hem och göra middag. Tidig kväll blir det idag för allas del.
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-05 @ 01:18:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0