26/09/10

Men gud vad jag är dålig på att blogga! Det är ju så att man skäms lite faktiskt!
Tänker bara berätta kort iaf vad jag gjort idag, orkar inte berätta hela helgen nu för ska sova strax..
Vakna upp vid 10 iaf av att kl ringde. Gjorde mig iordning och drog mig vid halv 12 till Silverman's farm för ett Au Pair möte. Och på dagens schema stog det äppelplockning! :P
Vilket låter hur tråkigt som helst. MEn de va faktiskt kul! Aldrig gjort de. Så det va kul å testa. Även fast man bara kan gå till massa olika träd och plocka äpplen liksom! SUUUUUUUPER goda äpplen ska jag tala om!
Efter de så drog jag iaf hem för att snabbt hämta mer pengar och lägga på lite nytt smink sen va det bara att dra sig tilöl tågstationen i Westport för att ta sig in till NYC. DÄr mötte jag upp sophie och natta för att de skulle visa mig runt lite i downtown, blev mest little Italy. Där bjöds det på grillade majskolvar och massa småbutiker och stånd! Super mysigt. Kändes som man va i Italien!
Köpte mig en sjukt snygg NYC väska i rosa,svart och grönt! ÄLSKAR DEN!  Sen som avslut blev det iaf donken och sen tåget hem. Mycket trevlig dag må jag säga. Bra avslut på helgen liksom.
Nu ska det sovas, och ni får bilder imorn jag lovar. Kameran laddas nu så kan inte lägga in dom :/ Så kan de va.
Nej nu sängen!
Puss&Kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0