Washington DC 1

Ja men som jag skrev igår så lovade jag att lägga upp bilder såfort jag fått kameran av natta, och de fick jag igår. Men då spenderades en liten stund hemma hos mig innan det blev starbuck och möte med massa nya au pairer! Asså det känns så skönt att varit här längre tid nu! DÅ känns det inte lika jobbigt;p haha. Inte för att de är de, men ni fattar säkert:P
Tåget på väg in till NYC, kl kvart i 6 på morgonkvisten


Mupparna på tåget?


Väntan på bussen då ;P




Så här kul hade vi på bussen


FRAMME :D


tror detta va chinatown(a)


Kyrka


The george washington university


Malin och jag


das autobanh

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Johanna!

Och tusen tack för brev och kort från Niagara. Jag skulle ha skrivit för länge sedan, men som sagt det blev av först nu. På söndag drar vi ner till Spanien i en fulllllpackad bil. Det skall bli skönt att komma ner till värmen och bada i Atlanten.



Jag läser att du har härliga vänner och ett roligt och omväxlande liv, men kanske lite jobbigt ibland. I vilket fall är det intressant att följa ditt liv i USA, en spännande kontinent.



Cecilia och Lennarts bröllop var mycket vackert och väl arrangerat. Prästen Kristina Odenberg höll ett nära, familjärt och tycker jag intensivt tal. Cecilias klänning var en dröm och satt perfekt. Med andra ord,jag blev rörd som pappa.



Mitt knä mår bra, men jag har ibland lite värk i låret. Jag kunde inte träna 5-6 veckor efter operationen, så lårmusklerna "försvann", men nu är de tillbaka och i måndags GICK jag faktiskt 18 hål tävling. Jag har haft bassängträning 2 ggr i veckan och det har haft otrolig effekt.Så nu skall det verkligen bli kul att resa, vilket jag älskar. Och bästa av allt Kerstin är med och hennes infektion i öronen är slut, så nu hör hon vad jag säger också, vilket ar mycket bra.



Stor kram från morfar.

2010-09-24 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0