Förslag

Asså egentligen, hah har kommit på en sak. Har säkert skrivit det förut, men isf gör jag de igen! Va ska jag skriva här egentligen! Händer typ samma saker varje dag FÖRUTOM om jag inte åker iväg någonstans, som nu i i helgen så ska jag och Natta till DC! Datan kommer hänga med!
Känns så tråkigt att skriva om typ samma saker varje dag:p FÖr nu i 6 veckor till kommer jag och natta träna varje morgon 2 timmar och sen ska jag nästan hämta barnen!
Jaja, de får bli som de blir! Mina kära läsare, ni kan väl komma med förslag på vad jag mer kan skriva om! Mycket roligare då ju;)
Idag iaf, efter magträning och otroligt omotiverande Zumba åkte jag och natta hem till anders för att spela demon! Sånt jäkla roligt kortspel! De ska jag lära alla när jag kommer hem! Man blir fasiken fast i de!  1 gång och sen är du körd! haha. Nej då..
Sen har jag tom, tro de eller ej, rengjort HELA vardagsrummet, under sofforna tom, och de ska jag säga er va inte roligt! SÅ ÄCKLIGT! haha. Men satans va fint de blev efter! *stolt*

Nyss hemkommen är jag också från ett starbucks besök. Där jag träffade Jennifer, Anders, Franziska och Desireé :) Mycket trevligt!
Såg nyss också att Sophie och Natta bokat flyg HEM till Sverige, vilket blir dagens minus då!
För då betyder de att de snart faktiskt ska åka hem:(
Nej nu bedtime! Nite nite! (som natta säger xD)

Kommentarer
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: ajdå! haha, men har du ngt speciellt mål, eller är det bara att göra sitt bästa under 6 veckor och se hur det går? (:

2010-09-16 @ 05:36:09
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0