näst sista dagen

Torsdag idag, vilket betyder att detta va näst sista dagen med träning denna vecka! Imorn blir det sista dagen innan vi drar till DC:) Idag blev det ben och rumpa! Och det känndes kan jag säga! Känns nu också! De börjar sätta sig, vilket min träningsvärk i magen också gör! För varje minut som går! Icke okej:P haha!
Så i helgen när vi ska gå hela dagarna kommer vi typ krypa fram om ens de:p
Nu om 10 min ska jag hämta upp killen från skolan, sen blir det hem och läxor för hans del innan jag ska möta upp lillen vid bussen kvart i 4 typ. Till middag idag blir det speciellt. De blir antingen pizza eller donken för mina ungar. Själv blir det en sallad för min del ^^ Kul. Jaja, har man börjat nytt liv har man!
Natta taggad? ;)
Show me what ya got! xD Whoo

Kommentarer
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: ÄR NI I USA? :O omg!! fan vad nice! :D hahahah, och aa, i USA är det sjukt svårt att hålla sig nyttig ^^

2010-09-16 @ 21:13:14
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: aa, kan förstå det!*

Vad är Au Pair? (A)

2010-09-16 @ 21:27:23
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0