thrumball och amerikansk kyrka

Söndag, igen. Deprimerande som tusan. Det menas med att det är måndag imorn igen, och jobb. Även fast jag Älskar mitt jobb väldigt mycket. Så känns det alltid surt på söndagar..
Jaj, Denna söndag spenderades först i trumball mall med Anders, Zara, Natta, Daniel och Sophie! mycket trevligt. Gick runt och kollade i masa affärer speciellt halloween butiken. Hah, vi har kommit på vad vi ska vara nu! Ändrade planer för min del! Hoppas att de blir de nu! tihi.
Efter det åkte Anders och Zara till tågstationen för att Zara skulle hem igen, då vi andra åkte till Donken och käkade middag ^^
Mitt nya liv börjar imorn, ska jag bara påminna alla om! När vi ätit klar så drog vi till Marshalls självklart innan Sophie åkte hem och jag Daniel och natta drog oss till kyrkan. 1 timme förtidiga va vi, så va gjorde vi då? Jo självklart sate vi oss på starbucks!
Väldigt kul att åka till en amerikansk kyrka faktiskt. men trött blev man efter all denna predikan om pizzor och att vi alla lever i en kärlekssaga eller nått! haha. Lev i nuet och allt.. jaja!
Nu är jag hemma och ska sova., känner mig lite febrig. Natta och jag har även kollat på bussresor till DC, kostade 20 dollar för oss.. Eller ja 20 för mig och 20 för henne, mycket billigt och bra!
Så det ska vi boka imorn!
Nej nu sova!
Jag och Daniel
hmm, ja bilden talar nog för sig själv:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0