UNDERBAR HELG

ja det va det verkligen, kom tillbaka igår kl 12 på natten typ efter 5 timmar i bussen och 45 min väntans på tåget för att sen sitta 1 timme och 10 min på tåget hem till westport och sen ta bilen 20 min hem :)
Kan berätta lite kort nu vad vi gjorde. Eller ja kan säga at vi typ hann med ALLT man verkligen vill se när man är där. Typ vita huset 3 ggr:p haha.
Sammanlagt gick vi ca 18 timmar om inte mer på 2 dagar. Helt sjukt. så nu kan jag säga att fötterna gör riktigt ont och jag har stora blåsor på fötterna under tårna! Inte okej alls!
Men iaf, hade en helt otroligt rolig och underbar helg tillsammans med natta som jag åkte med och sen Johannes och självklart Rickard som vi fick bo hos! Tackar:)
Bilder får ni sen då jag har min kamera i nattas väska:p
Nu måste jag kila, har karate med killen snart, så vi ska kila om 15 min typ!
PUss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Johanna, tror att ni hade en trevlig helg. Blåsorna går snart över. Bra övning tills vi kommer då vi säkert kommer att gå en hel del i New York. Ha det så bra så länge//Pappa

2010-09-21 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0