Washington DC

Washington DC! japp dit ska jag och natta imorn. 10 i 5 ska jag plocka upp henne för att sedan dra till tågstationen för att ta tåget in till NYC och byta till bussen som ska ta oss till DC. Kommer ta 1 timme och 10 min med tåg till NYC och 4 timmar med buss innan vi är i DC!
Nu har jag nog packat ner allt jag ska ha med mig, blev lite konstig kväll. Inte riktigt som jag trott. Men så är det att jobba här! Planerna kan ändras 30 min efter att man sagt en tid. Så som sagt, ska plocka upp natta imorn istället för att hon skulle sovit här!
Eftersom att det blev så att jag jobbade till ja 20 i 10 och kan inte lämna barnen själva i huset när de sover för att åka iväg i 10 min. Går inte riktigt va:p jaja:) Allt har löst sig så det är ju tur de!
Gjort mat har jag också till mig och natta imorn! Blev en massa spaghetti, stekta grönsaker och tonfisk! Mums.
Nej nu måste jag kolla väskan igen så att jag inte glömt nått. Sen måste jag sova! Upp snart ju!
KOmmer ha med mig datan! så förhoppningsvis får ni uppdatering:p
Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: hur länge har du varit där? :D

2010-09-18 @ 12:11:03
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0