I'M IN MIAMI BITCH

jaha men fan va nice! Innan jag då drar till Cali så kommer jag och Tone och förmodligen jennifer och hennes kompis åka till miami! :D Nice!
Kommer åka i mitten på april vilket gör att vi kommer hinna spara massa mer pengar! :) Hotellet vi kanske ska bo på är ju inte helt fel heller! Kollade upp flyg+hotell de kommer kosta per person 450 dollar typ!
SÅ jäkla värt de! :D Tycker ni inte?

Om 10 min ska jag iväg och hämta första ungen och runt 4 kommer unge nr 2 hem! Karate ikväll också! wiihoo! Seriöst jag ska sova den timmen! håller ju på att somna nu! Inte okej, jag som sov så gott hela natten! (a)
Nähä hurrni, om jag kanske ska dra mig ner och kolla i Collage katalogen kanske? har ju 44 timmar kvar att göra innan jag drar hem.. hum 3½ månad på mig typ! Inte okej.. Men kommer typ vara klar i mars! SÅ de är ju bra iaf!

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Verkar helt underbart Johanna. Har ni planerat något mer för resan i maj?

2011-01-06 @ 16:59:42
Postat av: Anders Kallin

Verkar helt underbart Johanna. Har ni planerat något mer för resan i maj?

2011-01-06 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0