Snowstorm again

Asså herregud! va är detta!?
Ytterligare en snöstorm på väg. Den börjar faktiskt redan nu lite. Ska komma typ 24 inches och sen ska den komma från 2 olika håll! Räckte de inte med den vi hade i fredags då vi va insnöade eller? Nej NEJ! utan vi ska ha 1 till. och tro mig, detta är inte den sista.
Iaf, skolorna kommer garanterat vara stängda imorn, pga snön.. För dom vet seriöst inte va Vinterdäck är!! Men att ha däck som är för alla sesånger funkar ju ^^
Jaja, idag har jag iaf varit så otroligt trött att jag höll på att somna på starbuck förut idag. Åkte även dit nu på kvällen med Tone och Marie. Men hade dock 1 vilkor att jag skulle hänga med och de va att Tone min älskade vän köpte en redbull åt mig! JA GOTT FOLK, tone har fått mig att börja gilla redbull. Inte okej alls. Men de är ta mig tusan gott!
Men om man är insnöad imorn så kanske man får lite nytta gjort iaf. Kanske ska ta och städa rummet? Va sägs om de liksom?
Sen va ju jag smart också att hyra en bok, eller 2 faktiskt. Den första är Ramona's world och den andra är Beezus and Ramona. Ni vet filmen om Ramona and Beezus? De är dom böckerna iaf. Fast på lite enklare engelska, orkar inte riktigt anstränga mig :p
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0