trötter

Ja det är precis va jag är! Vaknade upp för 45 min sen och trodde att jag försovit mig, men icke. Kom på att barnen mina är lediga från skolan idag, och jag börjar ju inte riktigt jobba förens de har vaknat, och de har xe fortfarande inte gjort! ^^ Så jag hade ju kunnat sova längre, Men men.. Kanske lika bra att gå upp i tid så att man inte dör av trötthet imorn när skolan är tillbaka igen och jag måste vara vaken halv 7.. Imorn iaf,så ska jag träna igen förhoppningsvis, då de inte lär bli träning idag, eftersom att jag kommer jobba hela dagen.
Undra vad man ska hitta på med barnen idag.´m de ska få krasha pepparkakshuset iaf, sen kanske man kan baka något med dom.. Får se om jag vill gå ut :p haha. Lata jag, men va tusan.. Jag har börjat bli förskyld igen.
Igår iaf då.. Så åkte jag hem till Jennifer för att dom¨låg lite halv bakis hemma hos henne :p När jag kommer dit så får man brownis och kaffe, vilket man inte tacka nej till.. kan ju tala om att den va super god, fick lite ont i magen efter ett tag bara :p men de va de värt!
En liten tråkig sak som hände igår, dock inte alls allvarlig. Jag blev biten av hennes hund. Vette tusan varför. Men jaja. Jag kan ju berätta att jag har en otroig respekt för hundar. Som tur va så har jag inte blivit rädd för dom än iaf! Vilket jag inte tror att jag blir. Men de märker man väl bara om man träffar på en igen?
runt 6 iaf åkte vi till Wilton och självklart Starbucks! Dagens utgång typ xD Satt där ett tag och drack vårt kaffe och jag käkade en yoghurt också.. Skakade så mycket för att jag va så hungrig, så den satt fint i magen..
Vid 8 typ åkte vi hem till Tone för att se på film och laga lite middag :p Bra att äta nån gång iaf(a)
Blev typ smilepommes med korv och nuggets.. RIktigt gott.
Kom hem vid 12 iaf, och dog direkt i sängen..
vi 3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0