WTF?!

Va fasen har hänt med min blogg?! Inte okej för 5 öre! Kan inte ändra stil INGENTING, intelägga upp biler som jag ville! Blir så sur! Seriöst, hoppas de fixart idag! Annars blir jag arg! Vilket jag iofs redan är! BILAR I USA KAN INTE KÖRA! Seriöst, skulle droppa av äldsta vid skolan förut och bilarna bara kör som de vill! De är stopplikt på 3 ställen, så att alla MÅSTE stanna! Men icke, då är det bara att köra antagligen så att alla nästan krockar eller? BILAR! haha, satt och sa massa saker på svenska för att jag blev så arg. Hade minstingen i bilen också. Hon bah: va betyder de du sa nyss? Varför verkar du arg? Va är de? HAHHA, och jag då, försökte förklara för henne att när hon får bil så kommer hon märka hur det egentligen är att köra:p Sen sa jag också att de va en bil som gjorde nått man egentligen inte får, så jag blev lite sur! Man får vara smart. För att man kan ju inte säga för mycket liksom! :p Jaja, snart är Tone på väg hit också, vi ska baka och ha oss:) Mys i detta väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0