stress

God morgon alla! 
Vaknade vid 11 och va ja, halvt utvilad iaf :p Känner fortfarande stor stress över att jag intepackade tidigare i veckan. Men är typ klar nu iaf. Tack gode gud. för mamma ska ta min resväska hem till pappa om typ 20 min. och jag känner att är den klar är det bara ja kvar sen. Men stressa är inte min grejj:P Sa till pappa igår att Taxin MÅSTE komma vid 5 för att jag HATAR att stressa på arlanda. Gjorde de förra gången jag skulle till london. när j och min tjejkompis kom fram till arlanda stog det liksom. GO TO GATE!!
HAHA, så nu när jag prata med pappa sa han att taxin kommer kvart över 5! :)  Woho.

Igår iaf va ju hela tjocka släkten här och fira mig. Fick massa fint. Av mamma fick jag en spa dag på centralbadet och sen av mamma och bröderna fick jag ett långt linne med glitter på frn gina tricot, ett par pilgrims örhängen. sen av pappas sida av släkten fick jag en Ipod högtalare:) Av min moster och mina kusiner fick jag pengar till london och sen ett par stickade höga strumpor som min moster har gjort själv! av min morbror fick jag twilight 2+3 boken:) och av tjejerna fick jag oliv body lotion och handkräm:)

Så otroligt fina och bra presenter jag fick¨! Tack så jätte mycket!

Nej nu väntar duschen. Och sen den sista packningen i min handväska!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0