Love story

Sitter hemma hos pappa just nu. Älskade vännerna åkte nyss hem och nu är jag själv igen.. Asså jag vet inte vad som händer med mig just nu.. Nått är det, men vet verkligen inte vad!
Jag känner mig tom som ja, inte vet jag. Vet inte om det är nått som saknas eller om det är allt inför USA. Ja, jag ska åka dit. Fick reda på svar i torsdags. Och helt plötsligt har jag blivit tom inombords.
Jag vet inte om det har med vad som hände i höstas att göra. Ni vet, gammla ex å så. Mitt ex lämnade mig och hade ny tjej efter bara 1 vecka. Tror kanske jag saknar honom eller bara själva känslan av att ha någon brevid mig.
Kan liksom inte sätta punkt på vad det är! Hatar när man känner så. Men sakna mitt ex kan jag inte göra. Eller kan jag de?
Ingen ide att jag skaffar mig någon nu heller. Eftersom att jag kanske åker om 2 veckor. Men då ska jag istället börja om från nytt. Utan mina vänner/familj. Lära känna nya och bo i ett annat land för 13 månader. Jag vet iofs att det kommer bli kul! Eller jag hoppas de. Men just nu, känner jag bara att jag vill försvinna. Va någon annanstan.
Vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Börjar få panik över detta nu...

Nej usch, ska inte hålla på att skriva om sånt här! jag ska ju vara glad nu! Min DRÖM har gått i uppfyllelse liksom. Så varför ska jag vara ledsen liksom? Jag har ju mina vänner och min familj. Det räcker.
Man måste inte ha någon vid sig för att känna sig hel eller älskad. (Typ pojkvän/flickvän asså)
Man måste kunna klara sig själv, vilket jag MÅSTE göra! Punkt slut liksom....

Men en sak är säker. Denna låt får mig att tänka på just dig.


Kommentarer
Postat av: Raymondastrid

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-09-14 @ 09:02:18
URL: http://raymondastrid.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0