And I said forget you, forget you

Hahah, japp så sjunger dom i den låten här i Usa. för här får man inte svära i radio vettni!
Dom sjunger egentligen: And I said fuck you, fuck you..
Men de får dom inte sjunga här. Jaja.
Dagen har rullat  på riktigt bra, snowday idag igen. Hunnit göra massa med barnen + att jag hunnit städa. tycker ja är grymt bra gjort av mig. Fick tom hjälp av lilltjejen att bädda rent i sängarna, eller ja hon la tillbaka alla gosedjur och killens täcke i sängarna. Sen har vi målat, bakat chocolate chip cookies (som jag råka ha inne lite för länge) (a), gjort lite sciens grejer, spelat wii i 2 timmar, spelat massa spel. Ja ni fattar.:P
Nu när jag satt på DD med tone så ringer min telefon! HAHHA, de ända jag säger är att jag blev grymt förvånad över vem som ringde:p
Trodde jag inte:p Juste, jag kanske har en lite dejt på torsdag! YEY!
Iaf, nu ska jag sova, och HOPPAS på att det INTE är snowday imorn också..
Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0