awsome end

Awsome end on this evning! Yey! Jobbade hela dagen med minstingen hemma som va sjuk! När jag slutade vid 20 över 7 så kom min älskade dansk och hämtade upp mig! Drog till starbuck, ofcourse, och möttes av seriöst 4 glada ansikten! Och 2 till kom :) så vi va seriöst 8 Au Pairer på starbucks samtidigt. första gången ever tror jag! Hela dagen iaf, har bestått av att kolla på 2 filmer, The last song och Monsers Vs. Aliens. Massa avsnitt av både iCarly, Victorious och Big Time Rush. Vi målade även ljus och hon lekte med sin American Doll och ja, dagen har ändå rullat på riktigt bra! Vid 3 kom äldsta hem från skolan så vi kollade igenom hans läxor, som han va tvungen att vänta med tills pappan kom hem för jag fattar seriöst inte ett öre av matte, och sen behövde han låna pappans data, för att våran är sönder. Gjorde asgod middag idag, blev pasta med stora räkor med tomatsås! MUMS säger jag bara! Ja men de va väl de:p Ps. ska se om jag kan få min älskade blogg att funka, för just nu kan jag inte lägga upp nått eller ändra stil på texten! Den blir såhär ibland, den har sina dagar! Och en sak till, jag ska försöka bli mycket bättre på att blogga! De är *host* mitt nyårslöfte kom jag just på! :p Nej nu ska jag sova, så att jag orkar med dagen imorn också då jag och Jennifer ska åka och träna för en gångs skull! LOVE LOVE LOVE!

Kommentarer
Postat av: anders

Hej Johanna, lyckade logga in med lösenordet och loginet. Kul att läsa din blogg. Läser ofta men har varit dålig att kommentera. Men vem är "dansken"? Kram Pappa

2011-02-09 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0