I think I just got a fever

I think I just got a Fever, but not just any fever, a BIEBER FEVER!
Haha, seriöst. DEN killen är ju bara för söt!
Han är 16 fyller 17 nu den 1 mars och är redan sjukt stor över hela världen.
Han sålde ut ALLA biljetter till Madison Square Garden på 22 min.
Och det är inte många som gjort.
Jag och Tone såg den filmen ikväll, och jag ska erkänna att
träffar jag någonsin honom så SKA jag gifta mig med honom.
Han kan spela piano, gitarr, trummor, sjunga och dansa.
Han är min dröm man!
Vi blev seriöst lite lätta förbannade för att han är så otroligt söt, och bara för duktig på ALLT!
Jaj, sånnt är livet.
Helgen annars har varit hur bra som helst.
I fredags så gick vi såklart ut men åkte hem skapligt tidigt och va hemma typ 2.
I lördags vare collage för min del och sen jobb i 3 timmar ledig 2 och sen jobb ytterligare 3 timmar.
Vid halv 11 drog jag till tone och glodde på film.
Fattar inte hur vi ALLTID lyckas kolla på romantiska filmer. Blir ju bara sjukt arg varje gång.
Och idag då, så träffade jag Susan som är god vän med min farmor och farfar.
Tog oss en fika på starbucks och pratade om allt och inget, har inte träffat henne på 11 år.
Så det va verkligen jätte trevligt att träffa henne igen.
Vi planerade också en resa för mig upp till dom i april, under springbreak.
Längtar riktigt mycket.
Efter de så åkte jag till Tone för att sedan åka och äta middag på en japansk? restaurang, där det blev sushi¨
såklart. Och sen blev det att se JUSTIN BIEBER NEVER SAY NEVER på bion!
Nu ska jag sova, börjar jobba halv 7 imorn som vanligt, och de är back on track imorn för mina barn!
yey.
LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0