2 Januari 2011

Hej allesammans!
Äntligen hemma igen efter en heldag på Danbury mall med Jennifer och Tone!
Skulle inte ha shoppat men shoppade lite nödvändiga saker. Eller ja 2 saker iaf:p
En body mist från VS som luktar sååå gott, och sen en fotfil från stället där jag klipper mig! Mycket trevligt.
Efter mallet så drog vi oss till Wilton för lite Starbucks time! Där träffade vi även på Maja, Hanna och Tina!
Någon timme senare drog jag, tone och jennifer för att glo på bio i south norwalk, dit kom även miguel och Steve! Denna gång stog bion How do I know på schemat! haha, så rolig. Tror seriöst att jag ätit för mycket onyttigt idag. eller vad har jag egentligen ätit?! Lite chicken nuggets från donken, en bagel och massa popcorn? haha kanske därför jag mår så fruktansvärt illa och min mage är svullen. Jag vet inte:p haha!
Men imorn börjar ju mitt nya liv såååååå INGE mer onyttigt för mig på ett bra tag! Vi får se hur de går ^^ haha..
Nej nu en snabbdusch innan jag ska sooova! PUSS och Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0