Jobbkväll

Jaha då har man jobbat ikväll då! Inte så ansträngade direkt, men iaf! Hade bara ena ungen hemma då andra är hos våran granne för en sleepover! Trevlans.
Vi har inprincip bara suttit och kollat tv hela kvällen. På nått program han gillar, och nu glor jag på Ghosts of girlfriends past.
Så underbar film! Så jäkla rolig!
Sen har jag och Tonis kollat på lite hostel och flyg till Miami i februari. Helt okej asså.. De ända som vi måste hitta billigt nu är flygbiljetter. Nån som vet någon bra hemsida?
Tänkte dra dit på en lite weekend nu innan jag faktiskt snart ska hem! har ungefär 3½-4 månader kvar att jobba.. De är fan ingenting! Börjar fan bli lite stressed out här!
Nej nu åter till min film! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0