lång dag

Jaha, nu är kl exakt 2 på dagen, lilltjejen har en playdate och pojken gör nått annat. och jag sitter här och tråkar..
Idag iaf har vi försökt hålla oss sysselsatta. Jag och tjejen har spelat Wii Just dance, Målat, gjort en teckning ni vet där man använder tidningar och klipper ut massa olika saker och sen klistrar ihop dom?
Sånt gjorde vi iaf.
Nu har jag seiröst så tråkigt att jag faktiskt börjat kolla på jobb.. Även om jag inte bestämt mig än om jag ska stanna eller inte.
Och nu ska lilltjejen ut så jag måste sätta mig i andra rummet och ha koll på dom när dom är på framsidan. ^^ Så jobbigt. Men då kan jag passa på att läsa min bok som ska vara inne den 1 feb, Och då fyller även min pappa år :) Inte långt kvar!
nej, hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0