överraskning

Ja då va jag hemma igen från jobbet. Fick en otrolig överraskning idag när jag kom! Becca från bromma ska jobba hos oss i vällingby nu :D Så kul! Har träffat henne flera gånger och så. Skit trevligt är hon. Mys. Så nu ska hon jobba hos oss! Yey.
vet ni, Idag av ALLA dagar, ska det självklart komma flest folk, och köket har inte kunnat vara segare! Väldigt många fick vänta och skit. Men men, så kan det va. Och sen fick man stå själv i morse¨, och ingen hjälp fick man heller ^^

Men nu ska jag iaf snart gå till bussen för att svänga förbi pappa och hämta träningsskorna och sen bär det av till vallentuna. Där ska det bli en dansträning med käraste tuva och ikväll får jag ÄNTLIGEN träffa min pojke igen!
Men han slutar sent idag. så säg inatt :p
Men först träning och lite gym. :) Nice! fit fot fight here I come!


Tuva<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0