Äntligen!

Hej bloggen!
Sorry att jag inte uppdaterade igår! Jobbade från 12-20, sen va det bara hem och duscha för att sedan åka till pojkvännen och sova! ;P Va riktigt trött, därför ingen uppdatering igår!
Men nu är jag äntligen hemma igen. Jobbat idag med från 11-19. Varit en förjävlig dag med Otroligt jobbiga kunder som jag varit nära att nita 100 ggr typ!
Men men, det är bara att fortsätta le och försöka intala sig själv att kunden har rätt. Hur jobbigt det än är. Så nu sitter jag här och skriver lite. Ska plugga strax också, körkorts teori ^^
Inte världens roligaste, men måste göras. Har prov om 2 veckor! Och har ställt in mig på att klara det denna gång, så plugg here I come!

Ja, det va väl det jag kom på att jag har att säga just nu. Skriver mer sen.

Nu kaffe och körkortsboken!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0