cleaning

Hellu allesammans!
Ja men då var det 4 dagar sen då:p haha! Shit va jag är dålig på att uppdatera! Jaja, så kan de va! :) Idag är det 4 månader sen jag kom hit, om man räknar på migg sätt:p
Gått så jäkla fort! Känns som att jag varit här längre!
Tänkte att jag skulle uppdatera här lite snabbt nu! Håller på att städa som  satan i hela huset, eller ja. Har bytt lakan i barnens rum, mitt blir imorn:p, tvättar alla kläder, mattor, handdukar, städar barnens rum och badrum, ska städa mitt rum lite senare! Tvätten går i 100 hela tiden torktumlaren också för den delen:p Haha samtidigt som jag går runt och dricker kaffe!:) Nice! Mamman hade skrivit på en lapp vad jag ksulle göra idag!
Men 1 + finns de! Pappan är ledig i 1 vecka, så jag har ju tid nu och göra allt detta. Nästa torsdag börjar barnen i skolan igen, så då får jag mer tid också.
Nej nu ska jag bädda min säng och tömma papperskorgarna och sen lite senare ska jag och lillen rensa i hennes skrivbord! hon har så mycket skit den ungen asså:p haha!
Denna vecka ska jag införskaffa ny kamera också! Nice! Sen ska jag nog shoppa till helgen! Lite vinterskor kanske? :p Va så länge sen nu..
PUsss! åter till städningen!
Ps! IKVÄLL BLIRE SKYPE MED BÅDE MAMMA OCH PAPPA :D (a) Happy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0