at home

Nu ar man antligen hemma igen! Efter lilltjejens avslutning va avklarad med bildvisning, kakor, pizza, vattenmelon och massa annat sa vart det lite lek i lekparken vid skolan innan vi akte hem och vantade vid bussen pa killen.. Bussen va sa sjukt forsenad! Jaj, han kom hem iaf efter ett tag, tack a lov!
Vi gick hem och satte pa oss badklader innan vi gick over till grannen och lekte i poolen innan alla blev trotta sa vi gick hem..
Nu ligger 1 och sover och den andra ar uppe pa sitt rum och jag sitter har, eller ja framfor tv med lillen som sover sa sott i soffan..
Har satt pa mig en klanning nu iaf som jag ska ha till middagen. Da vi ska aka runt kvart i 6 for att mota upp mamman pa en restaurang och ata middag tror jag..

Nej, nu ater till iCarley! :D (man far verkligen arbetsskador! kan hela spongebob laten och iCarley! inte okej!!!)

Puss

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Haha efter några månder till kommer du att hata den där låten. I know ;)



Fortsätt ha det bra over there! Kram kram

2010-06-24 @ 09:44:27
Postat av: Caroline

haha spongebob o icarly är mina ungars favoritprogram med ;D

2010-06-28 @ 15:27:40
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0