skit va jag ar duktig

Har hunnit med sjukt mycket idag! Dammsugit, baddat nytt i barnens och snart min ocksa sang. Tvattat typ 5 tvattar, vikt allt och lagt allt dar de ska vara, utom mina klader. Vantar pa att handdukarna ska torka klart i torktummlaren. Jag korde pojken till tandlakaren imorse, och sen tillbaka till skolan. Jag har hunnit slappa och glo pa Grey's, jag har hunnit prata med Lillasyster, Micke, Sanna, Sebbe, Alex, lillebroderna pa msn samt fejjan. Hunnit snacka med natta i telen och herregud! Denna dag kan inte bli battre. Ett stort plus ar att de ar grymt varmt ute, SOLEN skiner och de ar bla himmel!
Sommmaren narmar sig allt!
Och om 5 min kommer typ barnen med skolbussen och da ska jag tvinga ut bada pa antingen en prommis eller att hoppa studsmatta. Men kanner jag dom sa kommer de bli vatten krig! :p haha! LOVE MY KIDS!

Hors senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0