snoooor snoooor snooor och midsommar

GLAD MIDSOMMAR alla!
hoppas att ni får en underbar dag och att de är bra väder hemma i svelandet! Här är det sjukt bra väder och alla mina vänner ska in till NYC senare i eftermiddag för att dansa runt midsommar stången.. Själv ska jag nog ligga hemma och dö..
Har seriöst inte mycket krafter, snorar och hostar som bara den. Jobbar knappt idag, då jag inte ska vara nära barnen så mycket eftersom att de åker på semester på måndag.
SÅ jag ska nog passa på att läsa i min kära engelska Twilight bok och sova mycket.. Sen måste jag lägga fram kläder till barnen som dom ska ha med sig. SJälvklart ska de hjälpa mig. Men iaf..

Nej nu ska jag ner igen..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0