21 Mars 2010

Hej allihoppa!
Nu här jag tillbaka efter en lååång men grymt rolig helg! Tänkte göra en lite update till er :)

I fredags va jag som sagt lite överallt. Fikade med Vonkan hos henne på eftermiddagen innan jag åkte hem och fick middagsbesök av lollo :) Efter de kollade vi på National Tresure 2 och hade massa med gott :)

Igår (Lördag) så gjorde jag inte så mycket på dagen, började göra mig iordning runt 2 för att jag och michelle skulle bort till solsidan och jobba vid 5, så va tvungen att åka vid halv 4:) Sjukt kul va de, vi fixade iordning all mat och så. Mycket trevligt. Och deras barn va helt underbara! haha! Iaf, slutade vid 11 istället för 10 då vi va sjukt trötta och åkte hem. Men icke gick jag och la mig, utan gick över till mina grannar som hade fest, och dansade loss till musiken! :p

Idag då, ja hurrni. Idag ska jag inte göra ett skit! Ska bara slappa och kolla på film. Pappa åker tillbaka idag till London. Så ska äta middag med honom lite senare! :)

Nej, nu dags för filmen igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0