FREDAG!

Och det betyder bara 1 sak! UTÅNG MED DE BÄSTA! ikväll blire först ett besök på Clarion, Dar Mr S jobbar som bartender och sedan Dras det vidare till DANS collage för! D
Ikväll är det så Att jag även ska vara MIchelles polare, eller Wingwoman kanske man ska saga; p hah! Ska bli intressant å se Hur de blir:)

Just nu, sitter jag hemma hos pappa och ska snart städa mitt rum, Duktiga jag! Måste ju se hyffsat bra ut tills imorn iaf om herr C kommer hit! Michelle har precis gått, efter en mysig Filmkväll igår med massa garv och snack! Vi kollade bla på Jag är ledgend, stavas de så? : S, Och sen kolla vi på Hata Göteborg. På allt de hade vi gjort upp med Hur mycket Fruktsallad som helst, mums.
Vet ni? Michelle Hitta Mitt fotoalbum i mitt rum. Asså dom bilderna får en Verkligen att minnas. Sitter nu här på datan och kollar. Hittar massa gamla bilder på mig och alla andra. Herrejösses.
Kan visum er 1 iaf;) Shit va schysst jag är (a)





Malta är det jag kommer ihåg mest. Men de va på den resan de hände mest också som gör att man inte kan glömma de. Jag blir påmind varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0