All by my self

Jaa men sen i fredags iaf har jag varit ledig, min älskade familj här åkte ner till Florida för 10 dagar, så jag bodde hos tone under helgen, sa hejdå till min älskade Lcc som jag nu haft i 1 år. Mitt sista au pair möte. Fan va sjukt de känns! Kommer ALDRIG mer ha dom. Tiden har gått så sjukt fort.
Sen igår iaf har jag städat och haft mig hela dagarna. Rensat barnens rum och lekrummet, dammsugat alla 3 rum, bytt lakan, tvättat golvet i köket, ja plockat och haft mig helt enkelt.
Imorn iaf, ska jag upp till Maine till min "aunt", ska bli riktigt kul att träffa alla! Ska vara där tills söndag, men tar med mig Itouch och hoppas på att jag kommer kunna uppdatera när jag har tid!
Nej nu ska jag snart åka och träna å sen hem för att packa och fixa lite inför imorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0