ingen rubrik

Men helgen då som jag lovade en uppdatering på! Läs å njut:p Fredag: I fredags gick vi faktiskt inte ut! Suprise suprise liksom :p Vi spenderade den i Fairfield 8 tjejer med bowling. Sjukt kul, men jag vann inte en enda gång. Men 2 strikar blev det iaf. :p Tone och Tina ägde alla! Fattar inte hur de gick till. Men vi hade delat upp oss i 2 lag, alltså 2 banor:P Så tone vann i vårat lag och Tina i deras:) Hade otroligt kul eftersom att vi stog och dansade loss till musiken de hade! Spelade inne i disco bowlingen och tur va de! hah för den andra halvan va astråkig! Efter bowlingen drog jag, tone och Allie till ett diner och åt middag ^^ Eller ja nattmat. Sjukt gott. Sen drog jag och tone hem till mig och slagga här, för omväxlingens skull liksom (a) Myspys. Lördag: På lördagen vaknade vi upp kl 12, för att jag sagt åt Tone att inte väcka mig innan 10 iaf:p haha. Elak som jag är. Gick ner käka frulle och sen mötte vi upp Jennifer och åt innan vi drog hem till tone för att hon börja jobba. Käkade as god mat där för att dom skulle ha gäster! När hon slutat så drog Jag och tone till stamford och Jempa åkte till hennes pojkvän! Hade as kul som vanligt och träffa massa roligt folk. Kom hem där någon gång på natten och sov hos tonis! Söndag: Tone väckte mig runt 10 gick upp efter ett tag och käka frulle. Fick helt plötsligt för oss att vi skulle in till NYC så, drog på oss kläder och stack dit! De första vi gjorde va att handla massa godis på den svenska godisbutiken som öppnat där, spendera lite för mycket pengar, men värt vare! Gick världens längsta promenad vid vattnet till Ground Zero och tog massa roliga bilder! Åkte väl hem runt 6 och åkte till Walmart och hyre Bride Wars. Kolla på den hemma hos tone innan de blev dags att åka hem och sova! Måndag: Igår så kom Tone hem till mig för att Huskies (Uconn, connecticuts collage basketlag va med i International Championship final) Kollade på de och bara chilla! Och vilka vann med 53-41?! JO HUSKIES! GO GO! Usch va långt de blev, men så kan de gå när man inte uppdaterat på ett tag:P haha. ps. Min blogg funkar inte som den ska fortfarande, så hoppas att de går att lägga upp bilder imorn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0