next stop Portland, MA

ja men imorn bär det av upp till Portland i Maine. Då ska jag bo hos Aunt Susan och hennes man tills söndag :) Otroligt kul ska de bli, lite nervös är jag nog.
Kommer ta tåget upp imorn 12.12 och kommer mellan landa i boston för att sen ta bussen upp till Portland.
Kommer inte att vara där förens kvart över 6 då Susan ska hämta mig på buss stationen och så ska vi åka och middag ute på en restaurang. Lobster står på listan :=) GOTT säger ju jag!
De som är lite minus nu är ju att jag håller på att bli sjuk känner jag, snorar och hostar lite + att halsen är lite skumm. Den gör allt lite ont. Inte okej, och INTE bästa tillfälle att bli sjuk på tycker väl jag. För när jag kommer hem så har jag ju bara, fortfarande, 2 hela veckor kvar att jobba + måndag och sen slutar jag på tisdagen den 3 maj. Vilket då betyder att jag har KLARAT 1 år in tha USA! Fy va grym jag är!
Jaj, resväskan är iaf packad tills imorn, så jag ska bara åka till bibblan imorn å skriva ut tågbiljetten å sen hem å fixa de sista innan Jennifer kommer och plockar upp mig och kör mig till tågstationen :) Snäll som hon är!
Godnatt allesammans säger jag från USA. (Godmorgon kanske jag ska säga till er i Svealandet xD)
ps. Datan kommer stanna hemma, men har med mig min Itouch, så förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera medans jag är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0