BMS

BMS= By My Self! Japp satt här nere själv nyss då jag blivit lite arg på barnen för att de 1 bråkade, 2 bara gick iväg utan hjälpa till att plocka undan spelet! Så ena ungen blev arg på mig och höll på! Och andra hjälpte till ytterst lite! Jag får väl se de positivt genom att jag inte har länge kvar! Jag älskar mina barn de gör jag, men nu börjar jag längta hem lite till Skrev för ett tag sen ju att jag hade en rolig sak att berätta och nu tänkte jag berätta de! I höst v.38 närmare bestämt så har mamma bestämt att hon, jag och mina bröder ska åka utomlands! Så nice! Har alltid velat de, och nu ska vi de:D + att alla är över 18 och i drickåldern! Yey!! Mina bröder fyller 18 när jag kommit hem:) Nej nu ska jag måla lite till! Lägger in på allt jag shoppat sen, tog bilder förut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0