BRRROOOOR

fasen va jag saknar mina bröder!! Pratar med dom nu på skype! åååh! De va sjukt länge sen vi pratade själv på skype!
Sitter och snackar om allt ifrån tjejer till bilar, till jobb, sommar allt!
Längtar så tills jag kommer hem och får krama om mina bröder igen!
Simon min bror han har varit snäll och skicka hans cv till mig så att jag kan börja söka jobb:) wiihoo.
Annars då, så är min äldsta unge hemma idag för att han är sjuk. Just nu kollar han på film och äter lite! YES! fick honom att äta lite! 10 poäng till JOHANNA! :D
Och yngsta har playdate efter skolan idag så hon kommer inte hem förens 6-7 någon gång. UNDERBART! Älskar sånna här dagar!
Nej nu ska jag återgå till min bror och jobbsökningarna! LOVE<3
PowerPuffPinglorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0