ingen rubrik

Jag har tänkt på de där med nyttighetsveckan.
Kan ju säga direkt att jag bröt den igår då jag köpte mig twix^^
Jaja..
Nästa vecka MÅSTE jag verkligen börja med träningen igen, detta är inte okej, varken jag eller min kropp
mår bra av att INTE träna.
Även om jag totalt skiter i hur min kropp ser ut, bara JAG trivs med den så äre okej vad jag än stoppar i mig.
Men just nu rör jag inte på mig alls, Dels för att det varit för kallt ute och för att jag inte
kunnat ta mig till gymmet för att jag inte haft bil.
Jag tror att de är därför jag börjat bli så trött, för att jag inte rör på mig.
Som jag sa, jag kommer inte ut och rör på mig tillräckligt. + att här i USA tar man bara bilen vart du en ska.
Måste ju vara lite vältränad tills jag kommer hem! ;)

Ska jag vara ärlig saknar jag min kropp som jag hade efter min operation..
Men sen ska jag väl vara positiv med att jag inte gått upp mer än 4 kilo sen jag kom hit..
Men det syns, speciellt på höfterna, magen och lite i ansiktet.
Sen ska jag väl vara glad också över att jag fortfarande har S och XS i vissa grejjer.
Vilket menas med toppar och klänningar!
Jaja, slutpratat om de.
Nu ska jag fortsätta kolla på en film.
Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0