Back on track

Ja men nu är jag back on track igen med min lille diet va:p haha, kör den typ måndag-fredag:p Då jag INTE äter onyttigheter. Eller ja jag ska inte ljuga, de gör jag. Men inte lika mycket och då kanske de handlar om en bagel eller så.. Och kanske en kaka till kaffet(a) men till frukost lunch och middag äter jag massa avocado, ägg, keso och sånt! Så då är jag ju iaf lite nyttig! Right? Iaf, måste strax åka tänkte åka till biblioteket först innan jag ska hämta upp J från skolan, har ju min Claim att skicka in idag nämnligen. Eller jag kanske gör de imorn förresten^^ Måste se till så att allt är ifyllt. Men det verkar det ju vara. Ringde nyss till mitt försäkringsbolag och frågade om sista fråga jag inte riktigt fatta. Och jag behöver typ inte fylla i den :) Men måste ringa tillbaka imorn och se hur lång tid det kan ta innan jag får tillbaka mina 186$ jag ligger ute med! Skulle ju va nice och få dom innan jag drar på min resa:) Hon tjejen jag snacka med sa att de beror på hur mycket dom har att göra. Så hoppas att de inte är så mycket. Nej, kanske ska bädda min säng eller dammsuga lite innan jag åker! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0