Because I'm bad I'm bad you know it!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej allesammans!
Gud jag är otroligt pigg nu helt plötsligt!
Dagen rullade ju på riktigt bra tillslut! Hah, skypa med både tone, pappa och niklas! Yey! Sen har jag städat killens rum idag också. Är jag duktig eller? :D
Imorn blire till att ta tag i lilltjejens! wohoo. Fick beröm av mamman nu när jag kom hem. Hon tyckte de såg ytterst bra ut! Så de är ju positivt iaf!
Kom nyss hem iaf från tamtamtamtam STARBUCKS! haha förvånade? Skulle inte tro de;p Har seriöst hängt där nu i 8½ månad! undra hur mycket pengar jag gjort av med på BARA starbucks. Men de är de iaf värt! :) Älskar de.
Hoppas på gud att skolorna är öppna imorn, får ju psykbryt om den är stängd imorn med! Jaja, positivt va de ja.
Nej nu kanske man ska gå och lägga sig i sängen och läsa lite. Va tycks om de? Hum.
Hörs imorn! God natt från ett regnit usa.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0