Biljard at tone

Hela dagen har varit riktigt slapp. Jag och Tone vaknade vid 11 duschade och gjorde oss iordning. Drog iväg till starbucks och satt där ett tag innan vi drog vidare och kollade i lite småbutiker runt om i Wilton.
Kom hem och bara slappade innan min yngsta och hennes kompis kom upp och ville ha hjälp att fixa ansikts mask:p Haha, de använde Aktivia yoghurt med vaniljsmak och gurka i.
Blev till att fixa antivirus på min datan också + att skypa med pappa och mamma. Mys :)
Efter middagen drog jag till, damdamdamdam starbucks igen. Men denna gången mötte jag upp Tina, Jennifer och Hanna.

Nu sitter jag och Jennifer hos Tone, vi har då spelat biljard! VEM VANN?! Moi! :D Känner ju att jag bara blir bättre och bättre.

Nej, nu ska jag vara lite social!

hah, vilket tråkigt inlägg de blev. Jaja. Sånt é livet:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0